Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 06. april 2017. Prijavi dokument
Neophodnost inovacija za preduzeća posebno ona koja posluju u vrlo dinamičnoj eksternoj sredini, inovacije se nameću kao neophodnost, ukoliko žele da ostanu konkurentna i imaju visok potencijal za svoj opstanak, rast i razvoj. Svako preduzeće brine o uvodjenju poboljšanja u proizvodima, procesu proizvodnje i procesu menadžmenta u nastojanju da ostane ispred konkurencije. Konkurencija je snažna i dinamična na većini tržišta. Otuda je veoma bitno za firmu da stalno razvija nove proizvode – kao i da modifikuje postojeće proizvode – kako bi mogla da izadje u susret promenljivim potrebama kupaca i akcijama konkurenata. Nepostojanje aktivnog procesa razvoja novog proizvoda znači da je firma svesno ili nesvesno odlučila da u potpunosti iskoristi svoje sadašnje proizvode i onda napusti taj posao. Upravo da bi opstala na današnjem dinamičnom tržištu, firma mora uvoditi nove proizvode.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.