Odlomak

 

Ocenjivanje može da bude najlakši i najteži pedagoški postupak prema vrednovanju stečenog znanja. Naravno to ocenjivanje zavisi od cilja koji sebi nastavnik postavi. Ako se ocenjivanju pristupa formalno, a samim tim i površno efekat ocenjivanja bi mogao biti veoma bolan za učenika. Veoma bitno da se nastavnici posvete ocenjivanju na veoma ozbiljan i moralan način. Nastavnik ne bi trebao da se uplaši svoje odgovornosti i obaveze pa da ode u drugu krajnost, i da prenaglašava značaj svoga ocenjivanja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 34 stranica
  • Teorija Vaspitanja 3 prof.Olivera Knežević-Florić
  • Školska godina: prof.Olivera Knežević-Florić
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Pedagogija
  • Srbija,  Novi Sad,  Filozofski fakultet, Novi Sad  

Više u Pedagogija

Više u Skripte

Komentari