Odlomak

Nastava, kao složena pedagoška pojava, odvija se u dinamici međusobno isprepletanih interakcija između nastavnika i učenika u odeljenju. Proučavati nastavu znači upoznati veze i odnose od kojih zavisi veća efikasnost nasteve i uspešnost učenika. Uprkos novim saznanjima o mogućnostima nastave orijentisane na učenika još uvek je zastupljeno mišljenja da je “nastava orijentisana na nastavnika mnogo adekvatnija u učionici” (Alvaera, Bayan & Martinez, 2009)
Tradiconalna nastava sve više se ne može nositi sa zahtevima modernog društva koje od pojednica traži da bude kreativniji, uspešno rešava probleme, ne poseduje puko poznavanje činjenica, nego se njima uspešno služi, je sposoban raditi u timu, dobro snalazi u različitim okruženjima i pred različitim problemima.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari

Click to access the login or register cheese