Roditeljsko vaspitanje
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio car95 13. april 2017. Prijavi dokument
Poseban doprinos razvoju i osamostaljenju pedagoške psihologije, dao je američki psiholog Torndajk. On je 1903. godine objavio prvi udžbenik pedagoške psihologije, te se smatra osnivačem ove discipline. Po njegovom mišljenju, dva su osnovna problema pedagoške psihologije: upoznavanje deteta i njegovog psihičkog života i nastojanje da se priroda deteta menja i razvija pod uticajem vaspitanja i obrazovanja.
Predmet pedagoške psihologije se proširuje i na procese razvoja i menjanja čovekove prirode putem učenja, kao i na proučavanje brojnih činilaca koji doprinose ovim promenama. Medju ovim problemima, mogu se navesti i sledeći: psihološke teorije i oblici učenja; učenje kao proces, napredovanje u toku učenja, pamćenje i zaboravljanje, činioci zaboravljanja i teorija zaborava; transfer učenja: njegova priroda i funkcije, oblici i teorije; činioci uspešnog učenja: fizički, kognitivni, emocionalni, motivacioni, socijalno-psihološki, organizacioni; individualne razlike i uticaj sklopa sposobnosti; daroviti učenici i učenici sa smetnjama u razvoju.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.