Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Sport
Objavio studenti.rs 26. novembar 2018. Prijavi dokument
Iako se igra opisuje kao aktivnost koja sama po sebi pruža zadovoljstvo detetu, većina autora se slaže da igra ima velike potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih detetovih inicijalnih resursa. U igri dete spontano vežba i razvija svoje kognitivne, emotivne, motoričke, socijalne, komunikacijske i jezičke sposobnosti.
Kroz igru dete zadovoljava svoju potrebu da je posebno, uči bituči da bude nezavisno od okoline, uči biti aktivno. Igra je ta koja dete već od rođenja podstiče na kretanje uz koje je povezan i govor i razni drugi oblici komunikacije sa okolinom. Ustvari, vrlo je teško zamisliti bilo koju vrstu igre koja ne bi vodila do učenja. A da bi do toga došlo dete mora imati prostor za igru, vreme i igračke. Na dete, u trenutku kad se treba odlučiti za jednu ili drugu igru, najčešće utiču uzrasne karakteristike i uzrast deteta, pol ili detetove lične sklonosti. Ipak sve vrste igre daju detetu priliku da uči.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio zorana_goran 18. april 2024.
Objavio JELA77 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.