Strane direktne investicije kao faktor ekonomskog razvoja
Objavio vesna2412 04. februar 2025.
Objavio sjdhgzwdsg 05. maj 2015. Prijavi dokument
1. Paradigma preduzeća
U menadžmentu: model ponašanja koji objašnjava kako preduzeće ostvaruje svoje ciljeve(konkurentsku prednost, vrednost za vlasnike i dr.)
Sustina paradigme preduzeća: uvesti inovaciju na način da efekat prevaziđe ulaganje(da transformacija resursa u proizvode/usluge vodi stvaranju vrednosti) respektujući faktore okruženja.
Elementi paradigme preduzeća:
1. Inovacija- suštinski element, cilj difuzija
2. Okruženje- selekciona sredina za inovaciju
3. Strategija-način na koje preduzeće stupa u interakciju sa okruženjem
Matematička “teorija epidemije” može predstavljati dobar konceptualni okvir istraživanja širenja inovacija. Ona se može predstaviti kao:
mt+1 – mt = β*(n – mt)*mt/n β > 0;
mt+1 – mt → broj novozaraženih
n – mt → nezaraženi
mt/n – učešće zaraženih
gde je mt broj pojedinaca u fiksiranoj populaciji od n članova inficiranih određenom bolešću u trenutku t. Veličina parametra beta zavisi od određenog broja faktora, kao što su: stepen infektivnosti bolesti, učestalost kontakata i sl. On predstavlja brzinu širenja epidemije.
Objavio vesna2412 04. februar 2025.
Objavio vesna2412 04. februar 2025.
Objavio vesna2412 04. februar 2025.
Objavio Amelahaf 04. februar 2025.
Objavio sanndricak 04. februar 2025.
Objavio vesna2412 04. februar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.