Strateški adut koncerna Tondach
UVOD
“TONDACH Gleinstätten“ d.o.o. nastao je davne 1881. godine u štajerskom gradu Gleinstätten-u, kada je izgrađena prva ciglana, a kojoj je osnovna djelatnost bila je proizvodnja cigle i crijepa, koji su se u to vrijeme proizvodili ručno, te pekli u pećima na drvo. 1964. godine dolazi do proširenja proizvodnje i osnivanja ciglana Gleinstätten. Na čelo kompanije dolazi Franz Olbrich koji je i sad direktor kompanije. TONDACH u to vrijeme doživljava uspon i dolazi do razvoja TONDACH AG koncerna. Izgradnja nove tvornice crijepa, pored postojeće tvornice blok opeke, uvodi TONDACH na Austrijsko tržište. Godine 1972. dolazi do gradnje „Tvornice I“, a 1983. godine gradi se „Tvornica II“ u kojoj se počinje sa proizvodnjom crijepa te dolazi do uvođenja marke TONDACH®. Godine 1992. počinje širenje kompanije na ostatak Europe. Iste godine kupuju se tvornice u Mađarskoj i Češkoj, da 1995. došlo do ekspanzije prema Hrvatskoj, kupuju se udjeli ciglane Zagorka Badekovčina d.d..
Godine 1996. slijedi proširivanje na prostore Bosne i Hercegovine. Osniva se trgovačko društvo „TONDACH Bosna i Hercegovina“ d.o.o. sa sjedištem u Sarajevu a već 1997. nastaje trgovačko društvo u Slovačkoj, apotom se 1998. proširuju na Sloveniju. Godine 1999. postojeće ciglane Gleinstätten društva preregistruju se u „TONDACH Gleinstätten“ d.d., a nakon toga dolazi do ulaska na makedonsko tržište i Rumunsko tržište te 2003. godine ulaze na srbijansko tržište.
Danas „TONDACH Gleinstaetten“ d.o.o upošljava širom Evrope oko 3.540 uposlenika u 34 tvornice u 11 zemalja. U 2006. Godini kompanija je napravila obrt od okruglo 220 miliona eura. „TONDACH Gleinstaetten“ d.o.o. se pri tome zasniva na lokalnom menadžmentu, najnovijoj tehnologiji i inovativnoj proizvodnoj politici. Strateško opredjeljenje ove firme nastalo je samo po sebi, cilj je biti efikasan ali i efektivan, proizvesti kvalitetnu robu te postići kontinuiran tržišni rast. Najvažniji stakeholderi su kupci i zaposleni. „TONDACH Gleinstätten“ d.o.o. zasniva se na lokalnom menadžmentu, najnovijoj tehnologiji i inovativnoj proizvodnoj politici.
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica
Više u Seminarski radovi
Cena kao instrument marketing miksa
- Marketing
- Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću · Leposavić
- 13 stranica
Rešenje i zaključak u upravnom postupku
- Administrativno i kancelarijsko poslovanje
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 10 stranica
Zlostavljanje i zanemarivanje dece i rad sa zlostavljanom decom
- Psihologija
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 19 stranica