Odlomak

Krajnje je vreme da otkrijemo marketing. Nakon dugog niza godina tokom kojih je marketing mistično definisan kao nešto što rade velike kompanije, polako je na površinu isplivala ideja da je marketing potreban svima. Raspitajte se u malim firmama šta za njih znači marketingi odgovoriće vam da je to prodaja, oglašavanje i promocija. Ali marketing je mnogo više od toga. Setite se C5 Klajva Sinklera. (Jer ćete videti samo pet…) Organizovana je prilično velika promocija uz izuzetnu podršku televizije i štampe, ali ga niko nije kupovao. Procena o zahtevima kupaca je bila potpuno pogrešna.
Nema biznisa bez kupaca, pa zašto onda ne bismo počeli od njih? Uspešan biznis podrazumeva identifikaciju potražnje i potom akciju da se ta potražnja zadovolji. Onda, možete otići u banku, podići novac, zakupiti poslovni prostor i zaposliti osoblje. Bez toga neće ići. Marketing je jednako važan i za male i velike firme: on predstavlja mudrog operativca na licu mesta koji je u stanju da na najbolji način iskoristi me|uprostore i mogućnosti. Često se događa da male firme bolje iskoriste promene u potražnji i brže uđu na tržište od birokratizovanih, tromih korporacija. Oni koji su radili u velikim organizacijama znaju koliko naloga i političkog manevrisanja je potrebno da bi se sproveo zaokret.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 39 stranica
  • Marketing -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Novi Sad,  FTN - Industrijsko inženjerstvo i menadžment  

Više u Skripte

Komentari