Ispitivanje električnih instalacija niskog napona
Objavio Milannce92p 02. decembar 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 12. april 2021. Prijavi dokument
Brend i brendiranje u današnjim okvirima predstavlja jednu od najznačajnijih marketinških aktivnosti. Pozicioniranjem brenda u glavama potrošača obavlja se psihička kupovina proizvoda/usluga još prije nego što je izvršena stvarna fizička kupovina. Brendom se organizacije odvajaju od konkurencije i upućuju na superiornost proizvoda i usluga. Kako se pozicioniraju proizvodi i usluge na nacionalnom nivou, tako se pozicioniraju i nacionalne ekonomije. Pojedini brendovi koji dolaze iz različitih država upućuju na kvalitet i određuju kupovinu. Svaki brend posjeduje fizičku i apstraktnu komponentu Fizičku komponentu brenda čini ime, znak, simbol, dizajn ili kombinacija svih ovih stvari koje daju identitet nekoj robi ili usluzi i na taj način ih razlikuju od njihove konkurencije.
Objavio Milannce92p 02. decembar 2024.
Objavio Rajko89 22. novembar 2024.
Objavio Rajko89 22. novembar 2024.
Objavio Andri0805 06. decembar 2024.
Objavio Milkica98 06. decembar 2024.
Objavio Stankoviccd 05. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.