Ispitivanje karakteristika tkanina za specijalne namjene
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Žurnalistika
Objavio jelenajo123456789 27. decembar 2017. Prijavi dokument
Oglašavanje, sadržajno i vremenski, mora biti usklađeno sa ostalim instrumentima marketinške komunikacije i mora se sa njima dopunjavati, kako bi se postigao maksimalni učinak u prodajnim naporima organizacije. Bitno je da sve aktivnosti marketinške komunikacije imaju zajednički cilj. Takođe je neophodno sastaviti detaljan plan marketinških komunikacija, vodeći računa o kompatibilnosti svih njenih instrumenata.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio dragan 28. jun 2023.
Objavio mvadapt 28. jun 2023.
Objavio nikola987sd 11. maj 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.