Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 30. mart 2021. Prijavi dokument
Jedan od novih trendova u marketing filozofiji predstavlja uspostavljanje
dugoročnih odnosa sa potrošačima. Klasično upravljanje zadovoljstvom kupaca više nije
dovoljno da garantuje poslovni uspeh.Odnosi sa kupcima su postali izuzetno kompleksni
i da bi se njima upravljalo neophodno je njihovo merenje.Da bi pobedile konkurenciju na
tržištu, kompanije moraju stvoriti jake predstavnike svojih usluga koji su izuzetno verni i
svojim pozitivnim stavom i entuzijazmom privlače nove kupce. Međutim, do preporuke
koje usmeno prenose kupci nije jednostavno doći.
Intenzivne promene, koje se događaju u okruženju (inhternacionalizacija
poslovanja, globalizacija, globalna konkurencija, razvoj multimedijalne komunikacije,
strategije alijanse, TQM, konzumerizam i dr.), uslovile su nove strategijske pristupe u
razvoju marketing odnosa sa potrošačima tzv. Relationship marketing (RM).
RM prati životni ciklus potrošača (korisnika usluga), omogućava stvaranje čvrste
veze između potrošača i preduzeća, i predstavlja najvažniji segment (podsistem), odnosno
srce koncepta CSM – Customer Satisfaction Management (upravljanje zadovoljstvom
potrošača).
Širom sveta danas postoji trend prema marketingu lojalnosti. Kompanije
izučavaju, vrednuju i implementiraju strategije lojalnosti i programe lojalnosti koji su
orijentisani na razvijanje snažnih odnosa sa njihovim najboljim potrošačima.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.