Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio Firgativ 09. april 2012. Prijavi dokument
Rezime
Pedagoška stvarnost uopšte traga za novim i sigurnijim načinima istraživanja fenomena, između ostalog, i u oblasti darovitosti. Brojna su neslaganja metodologa oko mnogih otvorenih pitanja. Ovde će biti samo potencirana neka od njih, uglavnom ona koja dotiču pitanje dokaza za stvaralačku superiornu performansu, odnosno metodološke mogućnosti dokazivanja.
K. Anders Erikson, Roj W. Roring i Kirutiga Nandagopal sa univerziteta iz Floride su sa više istraživača na polju darovitosti dugo raspravljali o pitanju da li postoje empirijski dokazi da podrže razliku između darovitosti i postignutog nivoa dostignuća. U tim njihovim diskusijama došli su do opšteg teoretskog sistema koji utvrđuje naučni kriterijum za prihvatljive dokaze superiorne stvaralačke performanse, koju bilo koja teorija izuzetne performanse može da objasni i to ispitujući dokaze za superiornu stvaralačku performansu koja, uglavnom, nastaje tek posle dugih perioda namernog vežbanja koje rezultiraju u kasnijim psihološkim adaptacijama i kompleksnim kognitivnim mehanizmima.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.