Istraživanje zadovoljstva korisnika usluga stacionarnog lečenja Prijepoljske bolnice
UVOD
Marketing je nastao na onom nivou razvoja društva i odnosa na tržištu kada postojeći mehanizmi uspostavljanja veza, proizvodnje i potrošnje više nisu bili efikasni. Relacije proizvodnje i potrošnje postajale su sve manje direktne i homogene tako da su se odnosi proizvodnje i potrošnje komplikovali u vremenu. “Inicijator“ tih usložnjavanja bila je ponuda kao posledica rasta proizvodnje. Rast proizvodnje je uzrokovan tehničko-tehnološkim napretkom čija primena rezultira u više proizvoda u određenoj jedinici vremena.
Primarna zdravstvena zaštita je osnov zdravstvene zaštite. Korsteći kost-efektivne intervencije kao što je poslednjih godina promocija zdravlja, prevencija bolesti, blagovremeni tretman, preventivni pregledi, rehabilitacija, može se rešiti veći deo zdravstvenih problema. Naravno da ne zanemarimo, potrebno je aktivno učešće pojedinaca kao i njegove porodice i cele zajednice.
Da bi zdravstvena zaštita bila unapređenja do te mere da se ogleda kroz veliki broj zadovoljnih korisnika mora ispoštovati niz procedura: reguslative (izmene i dopune), uspostavljanje neophodnih upravljačkih mehanizama, uvođenje sistema monitoring i evaluacije, uvođenje standarda kvaliteta, ulaganje u ljudske resurse.
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica