Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio Alessandro 17. avgust 2011. Prijavi dokument
UVOD
Turizam je postao svojevrsan masovni fenomen, a putovanja postaju potreba i neophodnost skoro svih slojeva društva. O ekspanziji turizma najčešće govore statistički podaci o stalnom porastu broja poseta i prihoda u svetskom turizmu. Opšti grafički prikaz na ovoj slici sa predviđanjima za budućnost sasvim je dovoljan za ovu temu, a sa druge strane sasvim slikovito prikazuje dinamiku kojom se kreću i kojom će se kretati turistički tokovi u svetu.
Ta statiskika nam ukazuje da se tokom svog razvoja a posebno danas, kada je u svojoj kulminativnoj fazi, turizam i turistička industrija susreću sa najrazličitijim izazovima. Svakako, jedan od najznačajnijih na kome počiva celokupno poslovanje svakog poslovnog subjekta je potrošač. Potrošač je glavna karika u lancu turističke industrije i njegova satisfakcija je jedini pravi put ka uspehu. Sam turistički proizvod se kreira na tražnji kako bi se uskladila svaka pojedinačna usluga i infrastruktura sa ukupnim proizvodom i ukupnim doživljajem potrošača. Neophodno je da se ulože marketing napori turističkog preduzeća sa ciljem zadovoljenja zahteva turista, njihovih potreba i želja.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.