Odlomak

Globalizacija turističke privrede uticala je na uvođenje novih zakona i pravila za preduzeća koja posluju u turizmu. Novi potrošački trendovi, jačanje partnerskih odnosa, tehnološke inovacije, jačanje platežne sposobnosti turista uticali su na razvoj turističkih preduzeća, ali i samih destinacija širom sveta. Tržište se definiše kao mesto na kojem se susreću subjekti ponude i tražnje. Turističko tržište se može definisati kao usklađenost ponude i tražnje u sektoru dobara i usluga, a u cilju podmirenja turističkih potreba turista na destinaciji. Turističke agencije nisu dovele do nastanka turizma, ali su zaslužne za razvoj i ekspanziju ove delatnosti. Još u davnim vremenima postojala su kretanja ljudi koja su po svojim karakteristikama podsećala na turistička kretanja, nastanak turizma se vezuje za savremeno doba, tačnije za period posle industrijske revolucije. Ljudi su imali sve što im je tada bilo potrebno za putovanje: vreme, novac i prevozno sredstvo (voz), međutim retko su se sami odlučivali na duža putovanja jer nisu imali način da sa sigurnošću predvide tok takvih putovanja. Samim tim došlo je do potrebe za novim zanimanjem – organizatorima putovanja koji su oformili višednevne turističke programe koji uključuju prevoz, smeštaj, hranu i ostale usluge za turiste-

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 35 stranica
  • Poslovanje turistickih agencija i organizatora putovanja -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet Političkih nauka   Univerzitet Singidunum

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari