Hibridna i električna vozila
Objavio bojann998 16. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Obrazovanje
Objavio studenti.rs 19. jun 2019. Prijavi dokument
Rad u kombinovanom odjeljenju zahtijeva veliku spremnost i snalažljivost nastavnika u organizaciji rada da bi nastavno vrijeme za sve učenike bilo potpuno iskorišteno.
Bitno je da u svakom trenutku budu svi učenici angažovani, da samostalan rad jednog razreda omogućuje nastavniku direktan rad s drugim razredima, da se ravnomjerno izmjenjuje po razredima direktan i samostalan rad, da se postiže maksimalna efikasnost direktnog i indirektnog rada, da se iskoriste olakšice gdje je to moguće, a da se pri tom respektuju specifične razlike nastavnog plana i programa po razredima.
Rad u kombinovanom odjeljenju je teži od rada u jednorazrednim (″čistim″) odjeljenjima zbog niza organizacionih i pedagoško – metodičkih specifičnosti. Međutim, to ne treba da bude prepreka. Nastavnici treba da se kontinuirano usavršavaju, da se trude da nastava bude što zanimljivija i efikasnija, da učenike osposobe za samostalan rad, jer su učenici najbolji pokazatelji kvaliteta nastave.
Radna angažovanost i raspoloženje, a samim tim i pažnja biće veća ako učenici uvide praktični značaj i potrebu rješavanja određenog zadatka za njih same.
Nastavnici su uglavnom prinuđeni da samo formalno ostvaruju ono što se od njih traži i očekuje. Zato se odlučuju za “oprobane” metode i oblike rada u organizaciji nastavnog procesa, jer nema ni teorijskih rasprava ni naučno provjerenih putokaza prema kojima bi se, u radu u kombinovanom odjeljenju, mogli orjentisati. Stoga je njegov rad teži i specifičniji nego onih nastavnika koji rade u „čistim” odjeljenjima.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.