Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio luka997 30. maj 2012. Prijavi dokument
“Marketing počinje sa istraživanjem.
Bez istraživanja preduzeće bi ušlo na tržište poput slepca”
Filip Kotler
Finansijski uspeh često zavisi od marketinških sposobnosti. Finansije, proizvodnja, računovodstvo i druge poslovne funkcije nemaju smisla ukoliko tražnja za proizvodima i uslugama nije dovoljna za ostvarivanje profita u kompaniji. U tome mora da postoji jasna hijerarhija. Organizacije svih vrsta – od proizvođača robe široke potrošnje, do onih koje se bave zdravstvenim osiguranjem, od neprofitnih organizacija do proizvođača proizvodnih dobara – svoja dostignuća u marketingu ističu u štampanim materijalima i na web sajtovima.
Marketing je, međutim, intrigantna oblast i bio je Ahilova peta mnogim ranije uspešnim kompanijama. Velike, poznate kompanije kao Sears, Levis, General Motors, Kodak i Xerox, suočene sa novim moćnim kupcima i novim konkurentima, bile su prinuđene da promene svoje modele poslovanja. Čak i vodeći na tržištu, kao što su Microsoft, Wal-Mart, Intel i Nike, priznaju da ne smeju da se opuste. Jack Welc, General Electricov briljantni CEO, stalno je slao upozorenja kompaniji: „Menjati se ili umreti”.
Stalni problem za preduzeće je koji nivo komuniciranja sa okruženjem je potreban i u kom obliku, da bi to bilo u skladu sa ostalim elementima marketing miksa. Potrebe preduzeća ne može zadovoljiti samo jedan oblik, vec je po pravilu potrebna kombinacija ili miks pojedinih oblika komuniciranja koji će činiti skladnu celinu. Obim i način komuniciranja treba da se prilagode potrebama za informacijama koje zahtevaju pojedini korisnici.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.