Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio NatalySUb 12. novembar 2012. Prijavi dokument
POSLOVNA KOMUNIKACIJA
U poslovnoj komunikaciji su važni:
Poslovni sastanak – faze
POSLOVNI BONTON
U bilo kojoj profesionalnoj delatnosti se očekuje da Vas sačeka i pozdravi nasmejana i ljubazna osoba, pruži potrebne informacije ili usluge. Ovakvo ponašanje, koje odlikuje ljubaznost i profesionalnost, ide uz poštovanje ličnosti i distance.
Poštovanje distance nema značaj pežorativnog, uvredljivog i otuđenog ponašanja. To znači uspostavljanje jasnih granica u odnosu bez intimizacije.
Uspostavljanje granica znači poštovanje ličnosti, uz pažljivo sagledavanje informacija koje o sebi i svojim potrebama daje druga osoba u komunikaciji.
Informacije koje dajemo o sebi, poslu koji obavljamo, uglavnom plasiramo putem neverbalnog kanala komunikacije. Na sličan način dobijamo podatke o sagovorniku.
Ponašanje se uči od ranog detinjstva posmatranjem, uočavanjem i imitiranjem (uglavnom imitiramo osobe kojima se divimo). Tokom života se stvara lični stil ponašanja, koji se tokom Profesionalanog sazrevanja uobličava kroz edukativne aktivnosti i odnos sa poslovnim okruženjem.
Za stvaranje profesionalanog stila ponašanja od presudne važnosti su odnosi sa saradnicima i primena komunikacionih veština.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.