Segmentacija turističkog tržišta
1.1.Problem istraživanja
Dobro osmišljene i isplanirane marketinške strategije su preduvet primerenog pozicioniranja hotela u konkurentnom okruženju na receptivnom turističkom tržištu. Orijentisanost turističkog subjekta na inoviranje u privlačenju turističke potražnje je imperativ uspešnog poslovanja u turizmu. Tokom proteklih deset godina u tom segmentu poslovanja su menjani načini tržišne komunikacije. Sve se više pažnje obraća na ciljanu klijentelu i način predstavljanja i upravljanja turističkom ponudom turističkog subjekta.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Skripte
Pesticidi-uticaj na zdravlje ljudi
- МОНИТОРИНГ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ
- Visoka tehnološka škola strukovnih studija u Aranđelovcu · Aranđelovac
- 12 stranica
Reciklaža metala
- РЕЦИКЛАЖНИ ТЕХНОЛОШКИ ПРОЦЕСИ
- Visoka tehnološka škola strukovnih studija u Aranđelovcu · Aranđelovac
- 8 stranica
Zagađenje mora naftom
- МОНИТОРИНГ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ
- Visoka tehnološka škola strukovnih studija u Aranđelovcu · Aranđelovac
- 12 stranica