Odlomak

Kako je Internet danas jedan od najmoćnijih medija i kanala komunikacije potpuno je jasno da su stranice za društveno umrežavanje postale neizostavan deo svakodnevnice. Kontinuirano raste broj ljudi koji su korisnici neke od društvenih mreža ili više njih. Istraživanja u zadnjih nekoliko godina pokazuju da ljudi sve više koriste društvene mreže u potrazi za popustima i povoljnijoj kupovini, ali i traženju novih radnih iskustava, radnih mesta i informacija za njih interesantnim oblastima.
Prednosti korištenja Interneta i društvenih mreža u poslovne svrhe, vrlo brzo su uočile mnoge kompanije. Internet kao medij omogućava najpreciznije targetiranje tržišnih niša. Društvene mreže, plaćeni oglasi, fan page, inovacije su zamenili marketinške alate poput fokus grupa, anketa, reklamnih poruka, oglašavanja u prime time itd.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 94 stranica
  • Marketing prof. Gordana Dobrijević
  • Školska godina: prof. Gordana Dobrijević
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  Visoka tekstilna strukovna škola za dizajn, tehnologiju i menadžment  

Više u Skripte

Komentari