Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Bankarstvo/Finansije, Marketing/PR
Objavio Firgativ 02. decembar 2011. Prijavi dokument
Razvijen marketing danas predstavlja osnovu za opstanak banaka na sve konkurentnijem tržištu. Marketing banke podrazumeva pristup usmeren prema potrošaču, odnosno klijentu. Zadatak strateškog marketinga je da vodi bankarsku organizaciju kako bi se njeno delovanje što potpunije prilagodilo tržišnom okruženju. Promenjiv, često turbulentan poslovni ambijent zahteva da se poslovanje prilagođva promenama kroz adekvatne odgovore. Marketing je nastao kao izraz večite težnje da se unapred spozna šta to kupac želi i da mu se na adekvatan način izađe u susret. On se javlja kao sredstvo da se proizvodi, odnosno usluge, prilagode potrošačima radi postizanja obostrane satisfakcije.
Do skora su banke imale dosta konzervativan nastup na tržištu, ističući kako marketing nije za bankarski sektor, ali danas su promenile svoj stav. Ulaskom inostranih banaka na manja tržišta, koje svojim agresivnim nastupom, velikim iskustvom i stranim kapitalom polako osvajajo i čak tržišta zemalja u razvoju, u mnogome su izmenile situaciju. Da bi u takivm okolnostima banke opstale morale su da pronažu načine da u granicama svojih mogućnosti vrše diferenciranje usluga i ulažu u marketinške aktivnosti.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.