Održavanje mira i rješavanje međunarodnih sporova pod okriljem Ujedinjenih nacija
Objavio dejana1995 24. decembar 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR, Političke nauke
Objavio Firgativ 10. novembar 2011. Prijavi dokument
UVOD
Predmet ovog rada, političko tržište kao element političkog marketinga, obrađen je na način da je prvo definisana uloga političkog marketinga u društvu povlačenjem paralele sa bazičnim marketingom, iz razloga što je politički marketing kao naučna disciplina nastao iz teorije bazičnog marketinga koji podrazumeva niz naučnih postupaka za promovisanje ideja radi kreiranja prednosti za potošače.
Takođe, definisan je pojam političko tržište i pozicija koju političko tržište zauzima u okviru političkog marketinga sa naglaskom na političko tržište u kontekstu izborno-političke javnosti, istraživanje političkog tržišta, njegovu segmentaciju, pozicioniranje političkog proizvoda, i komunikaciju izmežu političkih kandidata i poitičke javnosti. Sve ove aktivnosti imaju isti cilj a to je da na najbolji mogući način plasiraju ipozicioniraju politčki proizvod, osvoje vlast i ostanu na vlasti u što dužem periodu, koristeći saznanja o željama, porebama i olekivanjima segmenta birača i uticaja okruženja na njihove odluke.
Objavio dejana1995 24. decembar 2024.
Objavio svbrr 22. novembar 2024.
Objavio underdog011 18. novembar 2024.
Objavio Seminarski0002 22. januar 2025.
Objavio Seminarski0002 22. januar 2025.
Objavio Seminarski0002 22. januar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.