Odlomak

UVOD

Predmet ovog rada, političko tržište kao element političkog marketinga, obrađen je na  način da je prvo definisana uloga političkog marketinga u društvu povlačenjem paralele sa bazičnim marketingom, iz razloga što je politički marketing kao naučna disciplina nastao iz teorije bazičnog marketinga koji podrazumeva niz naučnih postupaka za promovisanje ideja radi kreiranja prednosti za potošače.

Takođe, definisan je pojam političko tržište i pozicija koju političko tržište zauzima u okviru političkog marketinga sa naglaskom na političko tržište u kontekstu  izborno-političke javnosti, istraživanje političkog tržišta, njegovu segmentaciju, pozicioniranje političkog proizvoda, i komunikaciju izmežu političkih  kandidata i poitičke javnosti. Sve ove aktivnosti imaju isti cilj a to je da na najbolji mogući način plasiraju ipozicioniraju politčki proizvod, osvoje vlast i ostanu na vlasti u što dužem periodu, koristeći saznanja o željama, porebama i olekivanjima segmenta birača i uticaja okruženja na njihove odluke.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Političke nauke

Više u Skripte

Komentari