Odlomak

Upravljanje odnosima sa kupcima- CRM (engl. Customer Relationship Management) predstavlja najjače oružje menadžmenta kojim se osigurava da kupci postanu i ostanu lojalni preduzeću. Ispravno uveden CRM i prihvaćen od strane svih organizacionih nivoa predstavlja i strategiju i alat putem kojih firma uspostavlja što bolje odnose sa svojim kupcima. Krajnji cilj je povećanje stepena angažovanosti kupaca, kako bi se saradnja koju firma ima sa njima unapredila, i na kraju i povećala, što dalje dovodi do ostvarenja ključnog cilja postojanja bilo kog preduzeća, a to je povećanje profita.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 38 stranica
  • Strategijski menadžment logistike Prof. dr Nada Barac
  • Školska godina: Prof. dr Nada Barac
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Niš,  UNIVERZITET U NIŠU - Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari