Monopol
Objavio Avdas 11. februar 2025.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija, Sociologija
Objavio studenti.rs 27. mart 2018. Prijavi dokument
Uspeh savremenog preduzeća ne zavisi samo od njegove sposobnosti da razvija dobar proizvod ili uslugu, da formira adekvatne cene i svoju ponudu učini dostupnom kupcima, već i od načina komuniciranja sa javnošću.
Do nedavno je uticaj oglašavanja bio veoma snažan i donosio veliku dobit preduzećima samo putem oglašavanja posredstvom popularnih medija. Međutim, uz ubrzani proces globalizacije i razvoj savremenih informacionih tehnologija danas je izuzetno teško postići tako visok uspeh isključivo oglašavanjem.
Kompanije nastoje da se nametnu na tržištu, da zadrže postojeće i osvoje nove kupce, da plasiraju svoj proizvod (uslugu, brend) na tržištu i budu dostupne na svakom mestu i u svakom trenutku.
Objavio Avdas 11. februar 2025.
Objavio lelanna 11. februar 2025.
Objavio vesna2412 04. februar 2025.
Objavio MilicaD12 12. februar 2025.
Objavio boob1703 12. februar 2025.
Objavio boob1703 12. februar 2025.
Objavio vesna2412 03. februar 2025.
Objavio vesna2412 03. februar 2025.
Objavio Natasanatalijavasic 22. januar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.