Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija, Sociologija
Objavio studenti.rs 27. mart 2018. Prijavi dokument
Uspeh savremenog preduzeća ne zavisi samo od njegove sposobnosti da razvija dobar proizvod ili uslugu, da formira adekvatne cene i svoju ponudu učini dostupnom kupcima, već i od načina komuniciranja sa javnošću.
Do nedavno je uticaj oglašavanja bio veoma snažan i donosio veliku dobit preduzećima samo putem oglašavanja posredstvom popularnih medija. Međutim, uz ubrzani proces globalizacije i razvoj savremenih informacionih tehnologija danas je izuzetno teško postići tako visok uspeh isključivo oglašavanjem.
Kompanije nastoje da se nametnu na tržištu, da zadrže postojeće i osvoje nove kupce, da plasiraju svoj proizvod (uslugu, brend) na tržištu i budu dostupne na svakom mestu i u svakom trenutku.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Andri0805 13. mart 2024.
Objavio Studentsoc04 12. januar 2024.
Objavio natasastefan32 12. januar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.