Uticaj medija na decu
Objavio ivanica003 11. decembar 2024.
Objavio laptop55 23. oktobar 2014. Prijavi dokument
UVODNE NAPOMENE ZA DRUGO IZDANJE
Ovo drugo izdanje je nešto izmenjen tekst prethodnog. Izostavljeni su delovi koji su se odnosili na pravnu regulativu pitanja ocenjivanja (pravilnici o specijalnim diplomama i o ocenjivanju, kao i komentar ovoga), a dodati su delovi koji jače naglašavaju ocenjivanje u postmodernoj didaktici. Ovo je pitanje posebno osvetljeno iz ugla didaktičkog mnoštva, koje je direktno vezano da pitanje ocenjivanja, tj. za izbor postupaka ocenjivanja i njihovu funkciju.
U mnoštvu vrsta za koje se postmoderna didaktika zalaže i koje dolazi i do naših učionica, kroz nove didaktičke forme, modele, nazire se već sve širi spektar didaktičkog delovanja, koji pokušava da ide u susret kulturnom mnoštvu, različitim stilovima i vrednostima pojedinaca i grupa sve širim spektrom didaktičkog delanja. Uvođenje didaktičkog mnoštva, kao osnovne
karakteristike postmoderne didaktike istovremeno znači oprez, što u suštini znači potrebu da se uvažava kontekst. U delovima koji se na ovaj segment osvrću upravo je naglašena potreba za svesnošću konteksta, kao drugog principa postmodernog mišljenja, a time je istaknuto i ograničenje u prihvatanju novih didaktičkih modela i postupaka koji prate ocenjivanje u njima.
Poseban akcenat stavljen je na pitanje kombinovanja različitih dokimastičkih postupaka i širih pristupa ocenjivanju u sklopu pitanja: mogu li se i različite didaktičke tendencije (koje se u okviru modernog didaktičkog mnoštva sreću u komunikaciji jedne sa drugima) i isti postupci praćenja, ispitivanja i ocenjivanja učenika koristiti, a da se ne menja njihova suština,
značenje i funkcije u različitim didaktičkim modelima (čak i ako su u pitanju modeli iste didaktičke tendencije).
Objavio ivanica003 11. decembar 2024.
Objavio anjetina0105 02. decembar 2024.
Objavio anjetina0105 13. novembar 2024.
Objavio ivanica003 11. decembar 2024.
Objavio Anastasija25 11. decembar 2024.
Objavio Majizam 11. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.