Odlomak

Privredna propaganda kao oblik promocije je plaćeni oblik masovnog komuniciranja koji ima za cilj da prenese informaciju, razvije sklonost i podstakne na akciju u korist proizvoda i usluga preduzeća. To je način promocije gde preduzeće finansira prezentiranje postojećim i potencijalnim kupcima, putem sredstava komuniciranja, informacije o sebi i svojim proizvodima i uslugama. Ona predstavlja oblik masovnog odnosno posrednog komuniciranja.

Privredna propaganda pomaže preduzeću da osvaja nove potrošače, da zadrži lojalne i da smanji broj onih koji bi mogli da se preorjentišu na proizvode konkurencije, da proširi prodaju na nove kategorije kupaca.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 65 stranica
  • Marketing Milorad Milenkovic
  • Školska godina: Milorad Milenkovic
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet organizacionih nauka  

Više u Skripte

Komentari