Odlomak

Marketing kao naučna disciplina bavi se izucavanjem svih aktivnosti od kojih zavise efektivnost i efikasnost razmene tj. stabilnost privrednog sistema.Glavna odlika marketinga kao naucne discipline jeste interdisciplinarnost
koja se ogleda u upotrebi metoda drugih naucnih disciplina u svom razvoju.Isto tako druge naučne discipline koriste dostignuća do kojih je marketing došao u svojim naučnim istraživanjima. Reč marketing je kovanica koja potiče od reci market što znaci tržište pa stoga ne cudi što se termin marketing poistovecuje sa terminom tržište.Iz ovoga
sledi da je marketing proces usmeravanja resursa i ciljeva kompanije radi što bolje iskorišcenosti tržišta.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 63 stranica
  • Marketing menadžment -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija  

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari