Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio Koks234 28. septembar 2015. Prijavi dokument
UVODNO RAZMATRANJE
U društvu blokiranom komercijalnim porukama, svaka firma se suočava sa poteškoćom u preuzimanju primata na tržištu. Pravi je izazov postati deo života što većeg broja potrošača.
Mimo toga, rashodi su deo svakodnevice, te je nužno ostvariti prihode koji nadmašuju nastale rashode, a potom pravilno rasporediti dobit koja sama po sebi I jeste cilj svakog privrednog društva.
Jedan od načina da firma posluje sa pozitivnom razlikom između uloženog I dobijenog jeste da uspešno prodaje svoje proizvode i/ili usluge klijentima.
,,Svi žive od prodaje nečega!” Robert Luis Stivenson
Iz ugla nekog, ko se oprobao na raznovrsnim radnim mestima, doneo sam zaključak da je prodaja esencija svakog poslovanja.
Postoje različite definicije prodaje, ali ne bih usvojio ni onu u kojoj je prodaja samo prost čin kompenzacije proizvoda i/ili usluge za novac, niti onu koja tvrdi da je prodaja skup manipulativnih tehnika sa ciljem da potrošač kupi robu i/ili uslugu. Moj stav je da je prodaja davanje potrebnih informacija I emocija kupcu kako bi doneo inteligentnu odluku o kupovini, rezultiralo to kupovinom ili samo kreiranjem pozitivne percepcije potrošača o tom brendu, ali ne I kupovinom. Taj pozitivni stav koji zahvaljujući prodajnom procesu, potrošač stvori o proizvodu i/ili usluzi ili pak čitavom brendu, neminovno kasnije dovodi svakako do kupovine ili barem do preporuke nekom drugom potencijalnom kupcu.
,, Prodaja nije uveravanje kupca zbog čega treba da kupe od nas, već stvaranje uslova u kojima će oni uveriti sami sebe!“ Harvi Mekej
Naš glavni zadatak, u skladu sa pozivom ekonomske struke, jeste da prodremo u suštinu potrošačevog razmišljanja i da predvidimo i objasnimo ponašanje potrošača. Sve to činimo da bi smo mogli da izaberemo pravilan način pristupa istim, kako bi doneli čuvenu inteligentnu odluku o kupovini, odnosno kako bi kupili proizvod ili platili uslugu naše firme. Dakle, ukoliko kompanija želi saznanje o karakteristikama potrošača kao pojedinca I drugih pojedinaca koji utiču na odluku potrošača o kupovini, procesu koji prolaze potrošači u kupovini I tipu kupovine, obaviće istraživanje I analizu ponašanja potrošača.
Da bi se uopšte mogli komentarisatiponašanje potrošača potrebno je objasniti
šta je, zapravo, to ponašanje.
Ponašanje potrošaca je proces donošenja odluka i delovanja pojedinačnih potrošača prilikom kupovine i upotrebe proizvoda1.
1 http://staging-studentirs.kinsta.cloud, 20.04.2015.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.