Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio Firgativ 06. avgust 2011. Prijavi dokument
UVOD
Centar za humanu politiku, uz pomoć Centara civilnih inicijativa, proveo je istraživanje o stanju u reviziji javnog sektora u BiH radi poboljšanja postevizijkog procesa. Istraživanje je obuhvatalo analizu problema rada institucija za reviziju javnog sektora ili revizorskog procesa, te postianja nadelžnih institucija po revizorskim izveštajima ili postrevizijski proces. Fokus u istraživanju bio je na problemu postupanja nadležnih institucija po revizorskim izveštajima. Revizorksi proces je analiziran od 2001. do kraja 2008. godine.
U ovom periodu državna i entitetske revizorske institucije izvršile su 1233 revizije, od čega je 1209 finansijskih, 5 učinka, i 19 ostalih revizija. Od ukupnog broja revizija u ovom periodu, 21 posto je sa pozitivnim mišljenjem, 50 posto sa rezervom, 25posto sa negativnim mišljenjem, i 5 posto sa uzdržanim mišljenjem. Efikasnost državne i entitetskih revizorksih institucija u 2008.godini bila je 1.6 revizija po revizoru godišnje.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio gujder 22. decembar 2024.
Objavio makii005 14. januar 2025.
Objavio makii005 14. januar 2025.
Objavio juliarmin 14. januar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.