Odnosi s javnošću
Objavio majatomi 13. novembar 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ljudski resursi, Menadžment
Objavio studenti.rs 03. februar 2012. Prijavi dokument
UVOD
Motivacija je vrlo promenljiv i složen fenomen za koji ne postoji unapred pripremljen i nepromenljiv odgovor. Može se reći da je motivacija informacija koja dovodi do promene svesti, načina ponašanja ili potreba pojedinca, odnosno saradnika.
U pokušaju da nađu adekvatnu definiciju motivacije mnogi autori se pitaju koji je to najjednostavniji, najpouzdaniji i najneposredniji način da se neko privoli da radi. Da li ga zamoliti da radi više i bolje, da li ga nagovarati, da li ga stimulisati novcem, da li se služiti primerima?
Najveći uticaj na uspešnost poslovanja kompanije imaju ljudi kao ključni poslovni resursi. Čovek je taj koji daje smisao organizaciji jer bez ljudi organizacija ne bi mogla da postoji. Ako uzmemo u obzir to da je čovek misaono i svesno biće koje ima sopstvene ciljeve i sopstveni život koji se odvija i van organizacije dolazimo do zaključka da su ljudi znatno kompleksniji od drugih resursa. Čovekov radni potencijal se ne može surovo eksploatisati poput neke mašine za rad jer je čovek biće sa emocijama i da bi na poslu dao maksimalan učinak moramo mu ukazati poštovanje i uvažavati njegovu ličnost.
Objavio majatomi 13. novembar 2024.
Objavio aventurin 23. oktobar 2024.
Objavio dejana1995 14. maj 2024.
Objavio aventurin 25. novembar 2024.
Objavio Rajko89 22. novembar 2024.
Objavio Rajko89 22. novembar 2024.
Objavio underdog011 29. novembar 2024.
Objavio MimaBJ24 29. novembar 2024.
Objavio aventurin 25. novembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.