Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ljudski resursi, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio izuzetnanagrada 24. septembar 2011. Prijavi dokument
Ukoliko se prisetimo neke od sopstvenih poseta hotelima, šta je to što nas je ostavljalo bez daha? Pristojan, moderan hotel, tabla sa natipisom “4 zvezdice“, prilaz hotelu i neko od zaposlenih ko nam otvara vrata i uzima prtljag, skroman hotelski lobi recepcija na kojoj nas zadovoljan recepcionar pozdravlja širokim osmehom i od srca želi dobrodošlicu. Ili pak velelepna građevina, tabla sa natipisom “5 zvezdica”, prilaz hotelu i bell boy koji stoji sa rukama u džepovima, ako je uopšte na radnom mestu, nepregledan mermerski hotelski lobi, približavanje recepciji na kojoj nas mrzovoljni recepcionar automatizovano “pozdravlja” procedivši kroz zube frazu “dobro došli”. Odgovor na postavljeno pitanje bi očigledno samo mogao biti ili ili: varijanta “a” ili varijanta “b”.
Međutim, on je mnogo kompleksniji i trebao bi da da odgovore na sva naredna pitanja: šta je to što meni, kao pojedincu godi, da li više volimo ovo ili ono, da li nam je svejedno što ćemo u hotelu sa pet zvezdica sami nositi prtljag, da li smo uopšte obratili pažnju na način pozdravljanja i obraćanja zaposlenih, da li nam je jedini kriterijum za ocenu kvaliteta cena prenoćišta i tabla sa oznakom kategorije, da li…? Da li smo osetljiviji na vizuelnu ili emocionalnu komponentu.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.