Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio studenti.rs 04. jun 2018. Prijavi dokument
1. Definisanje marketinga
Prema Kotleru (jedan od vodećih marketing eksperata u svetu) marketing je nauka i umetnost
stvaranja i održavanja potrošača i profita. Postoje 2 definicije marketinga: društvena i
upravljačka.Društvena definicja marketinga predstavlja ulogu marketinga u društvu I glasi: Marketing
je društveni proces gde pojedinci ili grupe dobijaju ono što im je potrebno ili što žele, i to stvaranjem,
ponudom ili razmenom vrednosti proizvoda i usluga sa drugima. Po upravljačkoj definiciji marketing
se opisuje kao umetnost prodaje proizvoda.
Prema Drakeru, prodaja nije najvažniji deo marketinga, već je cilj marketinga da tako dobro upozna
kupca i shvati koji proizvod ili usluga mu odgovaraju, da se oni sami prodaju.
Američko udruženje za marketing daje definiciju da je marketing proces planiranja, organizovanja i
kontrole bazičnog koncepta marketing miksa-proizvoda,cene, distribucije i promocije.
2. Suština marketing koncepcije
Suštinu marketing koncepcije čine: potrebe, želje i tražnja; tržišta; ponuda; vrednost, zadovoljstvo
i kvalitet; razmena, transakcije i odnosi.
Organizacije nastoje da shvate potrebe, želje i tražnju ciljnih tržišta.Ljudska potreba se javlja
uskraćivanjem osnovnih zadovoljenja.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.