Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio 4navoj 26. avgust 2013. Prijavi dokument
Uvodna reč
Cilj ovog rada je da predstavi koncept upravljanja odnosom sa potrošačima (Customer Relationship Management – CRM) sa aspekta elektronskog poslovanja, kao integralnog dela savremenih poslovnih procesa. Koncept će biti predstavljen kroz objašnjavanje pojma CRM-a, predstavljanje tipova sofvterskih rešenja, kompanije SAP kao najvećeg proizvođača, detaljnog prikaza samog SAP CRM rešenja i odgovarajuće studije slučaja.
U prvom poglavlju uveden je pojam CRM-a i dat prikaz definicija, potom je CRM predstavljen kao strategija preduzeća, filozofija poslovanja, organizaciona kultura, skup metodologija i na kraju skup softverskih rešenja. Objašnjene su i organizacione promene neophodne za uvođenje ovog koncepta, vrste i tipovi CRM-a koji su se vremenom diferencirali, kao i tržište odgovarajućeg softvera.
Drugo poglavlje je posvećeno kompaniji SAP, kao najvećem proizvođaču CRM rešenja, njenoj istoriji i kratkom prikazu brojnih drugih softverskih rešenja (ERP, SCM, SRM, PLM itd.) koja sa CRM-om čine neodvojivu celinu integrisanog poslovnog informacionog sistema savremenih preduzeća. Prikazan je i SAP NetWeaver kao tehnološka platforma na kojoj je CRM rešenje zasnovano, kao i najnovija SAP-ova rešenja za mala i srednja preduzeća.
Treća glava sadrži detaljan prikaz SAP CRM rešenja kroz opis svih podmodula (Marketing, Sales, Service, E-commerce, Interaction Center i Channel Management) sa objašnjenim funkcionalnostima i prikazanim potencijalnim prednostima koje određeni poslovni scenariji korišćenja pružaju preduzeću. U ovom poglavlju su predstavljene i sve softverske komponente SAP CRM-a koje je moguće instalirati, kao i detaljane mape rešenja pojedinih modula.
U četvrtoj glavi prikazana je studija slučaja koja se bavi jedinom implementacijom SAP CRM rešenja u Srbiji. Implementator je bila kompanija S&T, jedan od SAP-ovih partnera u Srbiji, a naručilac SBB, najveći kablovski operater u našoj zemlji. Studija je nastala na osnovu razgovora vođenih sa odgovornim licima u obe kompanije i pored prikaza korišćene ASAP metodologije, procesa i rezultata implementacije, sadrži i odgovarajući primer iz prakse.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.