Načini finansiranja budžetskog deficita
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 25. septembar 2018. Prijavi dokument
Osnovna funkcija marketinga je je da privuče i zadrži kupce uz ostvarivanje profita. Cilj marketinga je ostvarivanje dugoročnog zadovoljstva potrošača (kupaca, konzumenata) proizvoda i usluga. Marketing aktivnosti su usmerene ka kreiranju, promovisanju i adekvatnoj isporuci robe i usluga potrošačima i/ili organizacijama.
Marketing menadžeri nastoje da utiču na nivo, tajming i strukturu tražnje i usklade je sa ciljevima organizacije.
Predmet marketing aktivnosti na savremenom tržištu mogu biti: proizvodi, usluge, ljudi, događaji, iskustvo, organizacije, mesta (gradovi, države, regioni…), imovina, ideje i informacije.
MARKETING KONCEPT
Moderan marketing koncept može se izraziti kao „ostvarivanje korporativnih ciljeva kroz zadovoljavanje potreba kupaca bolje od konkurencije“. Tri uslova moraju biti ispunjena:
1. orijentacija na kupce (korporativne aktivnosti su usmerene na obezbeđivanje satisfakcije kupaca);
2. integrisani napori (celokupno osoblje prihvata odgovornost za stvaranje satisfakcije kupaca);
3. postizanje ciljeva (uverenje da se korporativni ciljevi mogu postići preko satisfakcije kupaca).
Marketing koncept je filozofija poslovanja koja stavlja kupca i satisfakciju kupaca u centar svega.
RAZVOJ MARKETINGA
Napredak u proizvodnji i distribuciji i migracija stanovništva iz ruralnih sredina u gradske, stvorili su potencijal za stvaranje tržišta velikih razmera. Pošto su poslovni ljudi težili da iskoriste ova tržišta, institucije marketinga, kao što su propagandni mediji i kanali za distribuciju, počele su da rastu i da se razvijaju. Kompanije koje su orijentisane na marketing fokusiraju se na potrebe kupaca. Promene se vide kao uobičajena pojava, a sposobnost prilagođavanja smatra se neophodnom za opstanak. Promenljive potrebe predstavljaju potencijalne tržišne šanse i usmeravaju kompaniju. Kompanije koje pokreće tržište teže da prilagode svoje proizvode i usluge zahtevima aktuelnih i latentnih tržišta. (Latentna tražnja – postoje potrebe i želje potrošača koje se ne mogu zadovoljiti postojećim proizvodima ili potrebe koje još uvek nisu jasno definisane u pogledu proizvodnje.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.