Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
Objavio Firgativ 20. oktobar 2011. Prijavi dokument
Pitanje kvaliteta je sve češće zastupljeno u svim sferama društva pa tako i u savremenom menadžmentu. Po mnogima, ovaj vek će biti vek kvaliteta jer upravo koncept koji je ključ uspeha za mnoge kompanije i države širom sveta. Svaki narod ima svoja obeležja, kulturna i socijalna pa se tako i scenarijo kvaliteta razlikuje od zemlje do zemlje. Svi oni orjentišu svoje strategije za menadžment kvaliteta prema potrebama i zahtevima svog podnevlja što nas upućuje na činjenicu da je konačni naziv za sve to – zadovoljenje potrošača. Globalizacija sve više povećava konkurenciju na tržištu, danas nije neobično da se mnoge kompanije odlučuju takmičiti se na inostranom tržištu. Povećanje konkurencije, u to ime, je učinilo da kompanije konstantno pokušavaju da povećaju svoju produktivnost i istovremeno smanje troškove.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.