Odlomak

Marketing u trgovini

UpUtstvo z a ko r i š ć e n j e s k r i p t e
Ova skripta predstavlja osnovni materijal, putnu mapu, za predmet Marketing u trgovini. Dodatni materijal koji će se često spominjati i na koji će se student upućivati je udžbenik
Osnovi marketinga , Jobber i Fahy. Dobar broj vežbi, pitanja i kejsova će doći iz te knjige. Pošto je ovo skripta, veliki broj slučajeva (case ili kejsova) ćemo raditi na preda
– vanjima i vežbama. Neke ćete dobiti kao fotokopirane materijale, drugi će pak biti samo obrađeni. Namera je autora da te kejsove uključi u sledeću verziju ovog materijala kada se spremi za knjigu – udžbenik.

 

na p o m e n e
U tekstu koristim nazive: kupac, potrošač, šoper, klijent, customer sa istim značenjem – mušterije. U celom tekstu se koriste izrazi kao što su: trgovac, kupac, potrošač, prodavac,
marketar i lična zamenica koja ih označava „ on “ u muškom rodu. Razlog za to nije rodna neosetljivost autora. Naprotiv, kao američki đak, autor je veoma osetljiv na različite forme diskriminacije i favorizovanja grupa. U ovom tekstu, muški rod je izabran nasumično, i tako ga treba i doživeti. Korišćenje izraza kao što su „on/ ona“ bi nepotrebno usporile tok izlaganja koji je zamišljen kao vođenje dijaloga ili živog predavanja

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Skripte

Više u Trgovina

Komentari