Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Naučni radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 24. april 2019. Prijavi dokument
Savremena maloprodajna preduzeća zasnivaju svoje poslovanje na konceptuUpravljanja odnosima sa potrošačima (Customer Relationship Management – CRM), kaoneophodnom elementu opstanka na tržištu. Koncept CRM obuhvata sve naporemaloprodajnih preduzeća ka uspostavljanju i održavanju dugoročnih partnerskih odnosasa potrošačima, sa ciljem stvaranja vrednosti kako potrošača, tako i samih preduzeća.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.